Întrebări frecvente

Acum este foarte simplu de verificat dacă un produs este pe stoc, după cum urmează: pe pagina de produs se alege opțiunea dorită din listă, apoi se apasă pe "vezi stoc", sub butonul ”adaugă în coș”. Vă rugăm frumos să luați în considerare că afișarea se produce în timp real și oricând situația afișată se poate modifica în urma unei tranzacții. De exemplu, dacă verificați de dimineață dacă produsul este pe stoc, dar veniți la magazin după câteva ore, este posibil ca produsul respectiv să fi fost deja vândut.

Orarul de funcționare PlayBike este afișat și actualizat întotdeauna pe pagina de contact.

PlayBike nu mai are magazin în București de la finele lui 2018. Magazinul nostru este situat în Brașov, dar trimitem produse în toată tara, prin curier rapid, prin intermediul webshop-ului nostru.

Returnarea este foarte simplă. Toate informațiile necesare le puteți găsi pe pagina de retur

Vă rugăm frumos mai faceți o comandă de pe același cont și noi facem tot posibilul să le comasăm pe cele două, dacă prima comandă nu a fost deja procesată și expediată.

Toate întrebările despre produse trebuie adresate prin formularul de contact de pe site sau via e-mail pe [email protected].

Din contul dumneavoastră de client secțiunea "contul meu" puteți verifica ușor starea comenzii. Comenzile făcute fără a avea cont pe site-ul PlayBike se pot verifica trimițând e-mail pe [email protected] specificând neapărat codul comenzii dumneavoastră pe care îl primiți în e-mailul de confirmare după trimiterea comenzii.

Telefonul este funcțional în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Dacă nu ați reușit să dați de noi, cel mai probabil s-a întâmplat, fiindcă unul dintre noi vorbește cu un alt client. Se poate să fie o perioada mai aglomerată iar timpii de așteptare la telefon sa depășească media normală. În aceste situații, cea mai la îndemână soluție este să ne scrieți prin formularul de contact de pe site sau prin e-mail pe [email protected]. Toate mesajele ajung în același loc și li se răspunde în ordinea în care au intrat. Ce este scris rămâne scris și poate fi verificat cu ușurință, dacă este nevoie. Mai multe mesaje cu același subiect nu vor rezolva mai repede problema.

Pentru recomandări, cel mai bine este să ne contactați prin formularul de contact de pe site sau via e-mail pe [email protected]. Este important să ne spuneți cât mai precis ce anume căutați, pentru ca noi să vă putem ajuta cât mai eficient. De exemplu, dacă doriți o bicicletă, este esențial să ne transmiteți ce înălțime aveți, pe unde va fi folosită bicicleta și care este bugetul dumneavoastră. Orice alte detalii, precum preferințe de culoare sau de marcă, ajută și ele.

Pagina de Facebook PlayBike este utilizată în principal pentru scopuri de promovare, iar întrebările pe care le primim prin intermediul FaceBook messinger le redirecționăm către e-mail. Din experientă va recomandam pentru că este mai rapid si mai eficient să ne contactați prin client/contul-meuformularul de contact de pe site sau via e-mail pe [email protected].

Orele cele mai bune pentru a cumpăra în tihnă sunt de dimineață și la prânz, între 11:00 și 12:30 sau 13:00-14:00. Programul se aglomerează către final, iar sâmbăta este în mod tradițional cea mai încărcată zi, fiindcă mulți clienți din afara orașului nu ne pot vizita decât atunci.

Pandemia COVID-19 ne-a făcut să ne confruntăm cu o situație neobișnuită. Din motive de siguranță, nu putem permite accesul în magazin decât unui număr limitat de clienți, iar acest aspect dă naștere uneori unei cozi în fața magazinului. Pentru a păstra numărul limitat de clienți în magazin, uneori angajații noștri închid ușa cu yala. Nu este un lucru pe care ni-l dorim, dar sănătatea este mai importantă decât cumpărăturile și cu puțină răbdare se pot rezolva multe lucruri.

În principiu, evităm să dăm sfaturi tehnice pe internet, fiindcă este destul de riscant. Probleme tehnice se rezolvă cel mai bine cu bicicleta sau cu piesa în față. Există totuși și excepții. Pentru a răspunde unei întrebări tehnice, este bine ca ea să fie formulată si documentată cât mai clar (coduri de produs, descriere amplă) și să existe și imagini care să ajute. Sub NICIO FORMĂ nu răspundem telefonic întrebărilor tehnice, deci vă rugăm să ne contactați via e-mail, pe [email protected].

Vă rugăm frumos intrați pe pagina noastră de service și faceți o programare! Trebuie să specificați: numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, marca, modelul, anul bicicletei și problema pentru care se dorește programarea.

Vă rugăm frumos intrați pe pagina noastră de service și găsiți acolo toate informațiile necesare!

Răspunsul este simplu: din lipsă de timp și de spațiu. În timpul sezonului suntem asaltați de cei care vor să le reparăm bicicletele și de la un punct încolo trebuie să îi triem. Este normal să prioritizăm clienții care au cumpărat biciclete de la noi. Nu este o discriminare, este doar un mod de selecție. Din păcate, nu avem atâta timp cât să putem face service tuturor clienților.

Nu se pune problema să nu vrem, dar nu putem și nici nu este corect față de clienții care s-au programat la service din timp și așteaptă. Suntem foarte solicitați pe partea de service și totul trebuie să urmeze o procedură clară. În același timp, avem nevoie permanent de oamenii care lucrează în magazin. Dacă unul dintre ei are o clipă liberă și vă poate ajuta cu o problemă minoră, fiți siguri că o va face, dar acest lucru trebuie înțeles drept un favor și o excepție, nu o regulă. Regula este sistemul de programare. Logic, este mai plauzibil să umflăm o roată unui copil decât să aerisim o frână cuiva care nu dorește să aștepte. Ca de multe alte dăți, răbdarea și înțelegerea ajută mult.

Bineînțeles că se poate să cumpărați în regim de rate! Dar această procedură este posibila doar în magazinul nostru din Brașov. PlayBike colaborează îndeaproape banca UniCredit, iar dumneavoastră trebuie să faceți o vizită la bancă, unde vi se vor comunica toate detaliile privind documentele necesare pentru obținerea cardului UniCredit de plată în rate. După ce intrați în posesia cardului, reveniți la magazin, iar bicicleta va fi achitată cu cardul respectiv. Din acel moment vă puteți bucura de bicicletă. Suma întreagă de plată pentru respectivul produs va fi eșalonată pe mai multe luni, în funcție de cum veți stabili împreună cu banca, iar comisioanele și dobânzile le vom suporta noi; dumneavoastră nu veți plăti nimic în plus pentru bicicletă. Acest sistem se aplică pentru produsele care nu se află în promoții.