Politică de retur

Politică de retur

Produsele achiziționate la distanță beneficiază de prevederile OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Clientul are dreptul de a notifica în scris PlayBike faptul că renunță la cumpărare, fără penalități, și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesie a produselor. Costurile returului revin in totalitate în sarcina clientului.

În cazul în care clientul decide să se retragă din contract, prin returnarea unuia sau a mai multor produse, acesta va trebui sa completeze formularul de retur cu datele solicitate, formular ce se găseste în secțiunea "Retur" a playbike.ro, și să îl trimită împreună cu produsul pentru care se solicită returul.

După anunțarea dorinței de retur în scris, produsul/produsele care trebuie returnate se vor împacheta corespunzător pentru transport și se vor trimite (prin curier rapid sau predare personală) la PlayBike. Adresa de retur este: str. Ioan Ursu nr .8, Brașov, cod postal: 500170. Retururile sosite în depozit, vor fi preluate pentru inspecție unde trebuie să întrunească următoarele caracteristici pentru a vă putea rambursa prețul întreg al produsului: să fie în starea originală, complet cu toate accesoriile, fără urme de montaj, fără urme de utilizare, cu etichetele intacte și însoțite de toate documentele care aparțin produsului, si ambalajul original. În funcție de abaterile constatate se va lua legătura directă cu clientul pentru comunicarea lor. În funcție de situație PlayBike va reține din valoarea produsului (suma va fi comunicată către client) având în vedere lipsurile/deficiențele constatate.

După sosirea produselor pentru retur rambursarea valorii produsului/produselor se va face prin virament bancar în contul clientului în termen de maximum 14 zile lucrătoare, fără întârzieri nejustificate.

Pentru următoarele situații nu se asigură dreptul la retragere:

  1. Comenzile cu ridicare personală din magazin, deoarece nu sunt considerate comerț la distanță, ci vânzare directă prin magazine specializate, întrucat pot fi verificate, vizualizate și acceptate personal, ca și corespunzătoare cu scopul și nevoile clientului și se supun legilor în acest domeniu.
  2. Furnizare de bunuri confecționate după specificații prezentate de client sau personalizate atipic sau comanda specială (comandă specială: definit ca fiind lista de produse comandate de către client și care nu se află în stocul uzual al PlayBike sau al furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme, în termenii agreați de părți. PlayBike îl va informa pe client dacă unul sau mai multe dintre produsele comandate constituie comanda specială.)
  3. Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de client.
  4. Biciclete asamblate conform comenzii speciale.
  5. Produse care se pot deteriora sau expiră rapid.
  6. Servicii conform contractelor, daca executarea acestora a început prin comanda și acordul ferm al clientului, cu mențiunea că acesta a fost informat cu privire la faptul că își va pierde dreptul la retragere odata ce contractul va intra în lucru spre executare completă.
  7. Produsele care nu mai au elementele de identificare, sau elementele de identificare nu corespund cu produsul.
  8. Contractele încheiate în cadrul unei licitații.